BIJNA - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Danique Beekmans - WaarBenJij.nu BIJNA - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Danique Beekmans - WaarBenJij.nu

BIJNA

Door: Danique Beekmans

Blijf op de hoogte en volg Danique

28 Januari 2014 | Nederland, Tilburg

Nog anderhalve week en dan is het zover. Ik ben al jaren lang bezig met het sparen voor en het voorbereiden van deze reis, omdat ik heel graag een stage in het buitenland wilde doen. Maar hoe dichterbij het komt.. hoe spannender het wordt. Dit neemt niet weg dat ik er wel erg veel zin in heb! Alles is geregeld. Alleen nog verhuizen. Verder is het eigenlijk afwachten.
Het begint heel erg te kriebelen!

  • 28 Januari 2014 - 19:17

    Vera:

    De klas is nu stom en saai!

  • 28 Januari 2014 - 19:18

    Vera:

    Ik bedoel ik mis je al

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danique

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 14565

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 29 Mei 2014

Afstudeerstage Indonesia

Landen bezocht: