Morgen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Danique Beekmans - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Danique Beekmans - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: Danique Beekmans

Blijf op de hoogte en volg Danique

05 Februari 2014 | Nederland, Tilburg

Morgen vertrek ik om 13.00u op Schiphol. Na een vlucht van 21 uur zal ik aankomen op het vliegveld van Yogyakarta. Een grote, culturele stad op het eiland Java, ongeveer 12.000 km van het vertrouwde Nederland vandaan.
De komende vier maanden zal ik lesgeven op de internationale basisschool Teruna Bangsa.
Afscheid nemen is lastig, heel lastig. Ik lijk het me nog niet helemaal te beseffen dat ik toch een hele tijd in Indonesie zal doorbrengen. Het voelt nog een beetje als op vakantie gaan voor een paar weekjes, hoewel mijn emoties af en toe toch de overhand nemen. Grote angst en onzekerheid tegenover enorm enthousiasme. Deze week van afscheid nemen en de cultuurshock zal daarom wel pittig voor me worden. Wel wordt mijn grote droom om te reizen en te proeven van andere culturen werkelijkheid.

  • 06 Februari 2014 - 07:08

    Jolanda:

    Hoi danique, hele goeie reis en sterkte met het afscheid nemen, maar weet dat je een leuke uitdaging te wachten staat! Toi toi toi XJol

  • 06 Februari 2014 - 11:35

    Jose:

    Lieve Lieve Danique .

    Heel veel succes met deze geweldige uitdaging!
    Goed uitkijken maar vooral GENIET ervan !!!!!!!!!!!!!

    Jos en Jose XXXXX

  • 06 Februari 2014 - 17:55

    Lieke:

    Goeie reis
    Groetjes lieke xxxxx
    Voor de liefste juf ter wereld juf danique

  • 06 Februari 2014 - 20:15

    Rianne:

    Lieve Danique,
    Als je dit leest zul je je lange reis waarschijnlijk achter de rug hebben....en kun je gaan genieten van alle ervaringen die je daar gaat opdoen. Superstoer van je hoor!!!Heel veel plezier en maak er een onvergetelijke tijd van!!!! Wij gaan je volgen hoor vanuit ons natte, koude kikkerlandje.
    Lieve groetjes
    Paul en Rianne de Raad



  • 07 Februari 2014 - 08:02

    Helma Beekmans:

    Lieve schat

    o ik dacht dat ik de eerste zou zijn met reageren dus niet. haha natuurlijk is dit super spannend voor jou, en natuurlijk ook voor ons. maar jij kan dit ', eeehhhh je bent onze dochter. wij gaan je zeker missen, maar voor jou is dit een geweldige ervaring. geniet ervan schat. goed uitkijken en we houden
    heel veel van je. heel veel succes. veel liefs en een hele dikke vette xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx HELMA EN fRITS

  • 07 Februari 2014 - 19:00

    Opa & Oma Vera:

    Lieve Danique

    Alles oké, was gisteren wel even moeilijk om je weg te zien gaan maar we gunnen je dit natuurlijk wel we hopen dat je je draai kunt vinden, vrienden heb je al opgedaan alleen deze zeggen niets dus je voet erop. !!!!

    Schat geniet ervan en we melden ons zeker nog diverse malen het is pas het begin
    als ik het goed begrijp is het nu 01,00 uur

    We houden van je. Groetjes Opa & Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danique

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 14485

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 29 Mei 2014

Afstudeerstage Indonesia

Landen bezocht: